lørdag den 9. maj 2015

En Bøn til Thorning

Kære Helle Thorning

Jeg har en bøn til dig.

Min hustru og jeg vil gerne på sommerferie i år.
Men som seriøs folketingskandidat vil det nok være bedst, hvis jeg er hjemme i valgkampen. Det vil min kredsformand nok også mene.

Men med de mange tilløb til at udskrive valget, som du har foretaget, så ødelægger det enhver langtidsplanlægning fra min side.

Kunne du ikke, af hensyn til mit familieliv, ikke beslutte dig for en dato.
Gerne med den 9/6. Så løser du også dit problem med Johanne fra EL.
Eller med en fast dato i september. Her er datoen til dit frie valg, hvis du lige undtager 3/9 hvor jeg som socialudvalgsformand skal til møde. Og også 5/9 er ubelejlig, da det er Veteranernes Dag. Og de skal da hyldes.

På gensyn i Folketinget Helle.

Morten Dreyer
Folketingskandidat for DF
Københavns Storkreds.

PS
Den 19/6 bedes også undgået som valgdag, da vi har billetter til Ørkenens Sønner.

Ingen kommentarer: