onsdag den 17. juni 2015

Så åbner valget

Kl 9 åbner valget.

Jeg har lidt sommerfugle i maven.
Bliver jeg valgt ?
Jeg har i valgkampen deltaget i mange udvalgte debatmøder, jeg har skrevet et utal af læserbreve og deltaget på Twitter og FaceBook. Jeg har omdelt virkelig mange foldere og talt med bogstavelig hundredevis af vælgere.

DF står fantastisk godt ved valget. Kristian Thulesen Dahl har ført en genial kampagne: Du ved, hvad vi står for. 

Klar tale med DF. Her får du ikke de mange tomme valgløfter, hvis absurditet må stå klar for alle.

Men får jeg personligt et godt valg ?
Det er nu op til dig, hvis du bor i Københavns Storkreds, enten i København, på Frederiksberg, i Dragør eller i Tårnby.

Hvis du mener, at jeg kan blive et aktiv for DFs hold i Folketinget, så stem personligt på mig i stedet for bare at stemme neutralt på partiet.

Jeg har brug for din personlige stemme.
Anbefal mig venligst overfor dem du kender. 
DF kan bruge hver en stemme, hvis vi skal sikre det Danmark, som var før grænserne blev åbnet uden kontrol.
Læs evt nærmere: http://mortendreyer.blogspot.dk

Morten Dreyer
Folketingskandidat for
Dansk Folkeparti
Københavns Storkreds

DEL VENLIGST DETTE INDLÆG

Ingen kommentarer: